Sleva 25%
93 999 KčPůvodní cena: 124 999 Kč
NEJNOVĚJŠÍ GENERACE MODELU ANTHEM ADVANCED PRO 29, KTEROU JSME PŘEDSTAVILI V MODELOVÉ ŘADĚ 2022, JE SUPERLEHKÝ CELOKARBONOVÝ XC SPECIÁL NAVRŽENÝ PRO SOUČASNÉ TECHNICKY VELMI NÁROČNÉ CROSS-COUNTRY TRATĚ, KTERÉ KLADOU VELKÉ NÁROKY NEJEN NA JEZDCE, ALE I NA JEJICH KOLA. DÍKY ZADNÍMU ODPRUŽENÍ FLEXPOINT PRO A MODERNÍ GEOMETRII JE ANTHEM PŘIPRAVEN I NA TY NEJTĚŽŠÍ XC ZÁVODY – EXCELOVAT BUDE JAK V TECHNICKY NÁROČNÝCH PASÁŽÍCH A RYCHLÝCH SJEZDECH, TAK I V PRUDKÝCH VÝJEZDECH.
HLAVNÍ PŘEDNOSTI
Mimořádná efektivita
Celokarbonový rám Advanced Composite přináší významnou úsporu hmotnosti – oproti předchozí generaci tohoto rámu je o 241 gramů lehčí. Oblast středového složení poskytuje vyšší tuhost pro rychlejší akceleraci a strmější sedlová trubka (úhel činí 75,5°) staví jezdce do optimální pozice pro co největší efektivitu při výjezdech.
Výborná ovladatelnost
Zadní odpružení FlexPoint Pro je navržené speciálně pro XC ježdění a závody a poskytuje hladký a aktivní zdvih 100 mm. Po technické stránce se jedná o tzv. přepákovaný jednočep, což je velmi rozšířené a osvědčené řešení odpružení zadní stavby. Zdvih vidlice byl adekvátně navýšen na 110 mm a kromě toho je vidlice více položená (hlavový úhel je 67,5°) – obojí společně poskytuje větší kontrolu nad kolem v rychlých a rozbitých sjezdech.
Perfektní stabilita
Geometrie rámu i nastavení odpružení modelu Anthem Advanced Pro 29 jsou plně optimalizovány pro 29“ kola. Rám má delší reach (vodorovná vzdálenost od středu kola ke středu horní části hlavové trubky) a upraven byl také „kokpit“, na kterém jsou použita širší řídítka (760 mm) moderního průměru 35 mm. Tato vylepšení dále zvyšují stabilitu kola v náročném XC terénu a ve vysokých rychlostech.
PŘEDNOSTI
Nový celokarbonový rám Advanced Composite přináší významnou úsporu hmotnosti a také vyšší tuhost. Novinkou je zadní odpružení FlexPoint Pro, které je navržené speciálně pro XC ježdění a závody a poskytuje hladký a aktivní zdvih 100 mm. Po technické stránce se jedná o tzv. přepákovaný jednočep, což je velmi rozšířené a osvědčené řešení odpružení zadní stavby. Zdvih vidlice byl adekvátně navýšen na 110 mm a kromě toho je vidlice více položená pro větší stabilitu ve sjezdech. Nový rám má také delší reach (vodorovná vzdálenost od středu kola ke středu horní části hlavové trubky). Všechny tyto inovace výrazně posouvají schopnosti kola jak ve sjezdech a technických pasážích, tak i v prudkých výjezdech.
Podrobná specifikace na giant-bicycles.com